Rijetko nam se dogodi da nam se ukaže prilika za velika djela. Ali svijet je pun prilika za učiniti mala.

petak, 11. svibnja 2012.

Dobrodošli!

Pozdrav svima!

Za potrebe jednog kolegija na fakultetu, dobila sam zadatak kreirati vlastiti blog. Ne razmišljajući predugo, odlučila sam se za temu volontiranja te ponukana osobnim iskustvom u volonterskom radu, odlučila sam progovoriti nešto više o tome.
Evo na samom početku htjela bih istaknuti kako je cilj ovog bloga upoznati vas nešto više s volontiranjem te koristima koje možemo ostvariti kroz volonterski rad. Tako da ako je ovo tema koja vas zanima, ovo je sigurno pravi blog za vas :) 
Svrha ovog bloga je približiti značaj volonterstva te njegove pozitivne učinke koje ono može imati na pojedinca kao i na društvo u cjelini jer, kao što je već poznato, volontiranje zapravo postaje društveni fenomen koji doprinosi pojačanom sudjelovanju građana u društvenom životu te stvara osjećaj odgovornosti za rješavanje problema koji postoje u zajednicama. Volonteri su uključeni u širok raspon aktivnosti kao što su obrazovanje i pružanje usluga, međusobna pomoć, zastupanje te različite društvene i ekološke akcije. 
Gdje volontirati, kako se prijaviti, da li netko od vas već volontira? 
Slobodno dajte svoje komentare i prijedloge na ovu temu, a ja ću vas i dalje, nadam se, uveseljavati novim postovima.
Do tipkanja, lijep pozdrav svima :)
Rebeka

4 komentara:

  1. S ovim blogom i ovim postom probudila si u meni želju za volontiranjem. Mislim da je volontiranje jedna divna stvar i treba se što češće bavit s njim. Sviđa mi se tvoj blog i način tvog razmišljana i odlučio sam da ću prvom prilikom volontirat u nekoj udruzi. Nastavit ću pratit tvoj blog i s nestrpljenjem očekujem novi post. Pozdrav :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Bok Rebeka:)
    Jako mi je drago što si se osvrnula na ovu temu, i jedva čekam da napišeš nešto o svom iskustvu volontiranja u predavanju matematike :) jedva čekam nešto više o tome i nadam se da ćeš i mene zainteresirati da učinim nešto slično :D

    OdgovoriIzbriši
  3. Drago mi je da si se odlučila na ovu temu i nadam se da ćeš mnoge uvjeriti u prednosti volontiranja :)

    OdgovoriIzbriši
  4. Hvala svima na lijepim komentarima :) Ivana, svakako će biti i jedan post o mom iskustvu o volontiranju :) Pozdrav svima!

    OdgovoriIzbriši